عدد مرات النقر : 17,150
عدد  مرات الظهور : 128,801,319

عدد مرات النقر : 12,628
عدد  مرات الظهور : 128,801,155

عدد مرات النقر : 1,037
عدد  مرات الظهور : 128,801,135

عدد مرات النقر : 1,068
عدد  مرات الظهور : 32,340,895

الإهداءات




إضافة رد
#1  
قديم 24-05-2016, 11:14 PM
http://www.uonmsr.net/vb/ahmed/1/2.gif
ســاره متواجد حالياً
    Female
الاوسمة
....  ..  226  94 
لوني المفضل Darkorchid
 رقم العضوية : 157
 تاريخ التسجيل : Nov 2012
 فترة الأقامة : 2886 يوم
 أخر زيارة : اليوم (04:42 AM)
 المشاركات : 669,519 [ + ]
 التقييم : 7959848
 معدل التقييم : ســاره مبدع بلا حدود ســاره مبدع بلا حدود ســاره مبدع بلا حدود ســاره مبدع بلا حدود ســاره مبدع بلا حدود ســاره مبدع بلا حدود ســاره مبدع بلا حدود ســاره مبدع بلا حدود ســاره مبدع بلا حدود ســاره مبدع بلا حدود ســاره مبدع بلا حدود
بيانات اضافيه [ + ]
13 (انتظرني) ح11





(انتظرني) ح11
مى : علي فكره اسمها محتاجك تساعديني ان مني تحبك .......... وبعدين انا ليا شرط قبل كل ما اساعدك
عمر : شرط ايه
مي :هي حاجه بسيطه اوى ........ انا حاليا بدور علي شخص واول ما اعرف مكانه عايزك توصله رسالتي
عمر : شخص وانتي تعرفيه منين هو شافك زى
مي بدات تضحك : انت يابنى فكرني شبح مثلا انا كت زيك علي فكره من كام يوم بس عملت حادثه وبعدين حصلي كده
عمر : يعني متي
مي : مش عارفه
عمر : ازاى يعني مش عارفه
مي : زى ما بقلك كده مش عارفه بعد الحادثه لقيت نفسي فالبيت بمنظرى دا وملقتش حد من اهلي فالبيت
عمر باستغراب : ومدورتيش عليهم ليه
مي : دا موضوع طويل المهم خلينا فموضعنا دلوقتي
انا مستعد اساعدك بشرط انك برضوا تساعدني ها قلت ايه
عمر : انا موافق
مي وهى بتبص لعمر من فوق لتحت : اولا اللبس دا مش هينفع خالص
عمر : ليه ماله مهو كويس اوي
مي : انت بتهزر صح دا انت لو قاصد تخلي نفسك وحش مش هتعمل كده يابني
تاني حاجه شعرك دا عايز نيولك جديد
عمر : وماله دا كمان مهو زى الفل
مي : يابني كفايه الفرقه الي فرقها فالنص دي دا جدك كمال نفسه مش عامل الفرقه دي فانسى الموضوع دا خالص
( نقول بقي عمر شكله ايه
عمر عنده 27 سنه جسمه رياضي عنيه زرق بس زوقه قديم اوى علي طول بيلبس بدل وبتكون واسعه عليه غير شعره الي فرقه من النص )
مي : نبدا الاول باللبس يلا نروح نختارلك كده اختارلك كام طقم كده يكونوا حلوين عليك
بس الاول معاك فلوس
عمر: ايوه معايا
مي : طب يلا بينا
وخرج عمر ومى من البيت
وبعد شويه عمر ومي دخلوا مول
مي بدات تبص علي اللبس الحلو وتقوله روح قيسه
مي : ايوه دا حلو خده وقيسه
عمر : بس دا مش حلوا
مي : يبقي انا اتاكدت انوا حلو علشان مش عاجبك وبعدين خلص علشان الناس بتبص عليك
عمر بيبص يمين وشمال لقي الناس كلها بتبص عليه لانوا محدش شايف مي
عمر اخد اللبس من سكات وبدا يقيس فيهم ومي تقله يلبسهم ولا لا
وفالاخر عمر اشترى اللبس الي عجب مي ولبس طقم فيهم
كان بنطلون جينز علي تيشرت ازرق وطاقيه
وخرجوا
عمر وهو حاطط ايده علي الطاقيه : طب انا لابس دي ليه
مي : انت مش شايف شعرك عامل ازاى
خلاينا ندور علي كوافير رجالي علشان نغيرلك شكل شعرك دا
عمر بسخريه : هو فيه كوافير رجالي دنا كنت بروح عند الحلاق يقصلي شعرى والحمد لله علي كده
مي : صدقني الفرقه الي فشعرك دي شرحه كل حاجه من غير ما تتكلم
اه صح انت معاك سماعه
عمر : ليه
مي : حطها فودنك وانت بتكلمني علشان الناس كلها بتبص وفكراك مجنون
عمر طلع السماعه علي طول من جيبه وحطها فودنه
مي : ايوه كده تمام
ولسه مي بتبص لقت قدمها كوافير رجالي
مي : يلا ندخل
عمر ومي دخلوا
الراجل ادالوا كتالوج علشان ينقي نوع الاصه الي هو عيزها
مي اخترتله الاصه وبعد ما خلص خرجوا هما الاتنين كان وقتها الوقت بقا ليل
مي بدات تبص لعمر بابتسامه : كده تمام
شكلك بقي احلي بكتير اعتقد ان مني مش هتعرفك ودا كله بسببي وعلي راي المثل ادي العيش ل..... لايه ...... لايه
عمر : لخبازه
مى : ايوه هي دي فاضل اخر مكان بقا
عمر : ايه هو
مي : تعالا بس
فضلوا يمشوا لغايه لما وصلوا لمكان بيطل علي البحر ومفهوش ناس خالص
عمر : ايه الي جبنا هنا
مي : من كام يوم لقيت المكان دا
دا يعتبر مكاني السري بس دلوقتي بقا مكانا السري
مش هتلاقيه بيطل علي البحر منظر خرافي صح
وتقدر تفكر بهدوء هنا
عمر: واشمعنا يعني جبتيني هنا
مى : انت يمكن متعرفش بس احنا فينا حاجات كتير مشتركه بعدين هتعرفها
ولسه وتلفون عمر رن : الو
كمال : ايوه يا عمر انت فين
عمر : انا بره دلوقتي
كمال : مش هتيجي ولا ايه
عمر : نص ساعه واكون عندك سلام
كمال : سلام
عمر بص لمي وبعدين قلها : يلا علشان احنا اتاخرنا وانا عندى شغل بكرا
مى : خلاص ماشى
وبعد ما صلوا البيت
كمال بتفاجأ: ايه يا عمر الي انت عامله دا
عمر : قلت اغير من نفسي شويه ها ايه رايك
كمال : شكلك احلي من الاول
عمر : متشكر اوى يا جدي انا داخل انام بقا علشان انا تعبان اوى
كمال: طب والعشا
عمر : انا اتعشيت برا يلا بقا تصبح علي خير
كمال وانت من اهلو
عمر دخل ورقد علي السرير
مي : انا خارجه بقا وهجيلك الصبح علشان اقلك تلبش ايه ماشي
عمر :ماشي
تاني يوم الصبح عمر قام غسل وشه ومستني مي
بيبص فالساعه كل شويه اتاخر علي الشغل
ولسه ولقي مي داخله
عمر : انتى اتاخرتي كده ليه
مي : معلش مخدتش بالي
عمر طلع اللبس الي اشتراه امبارح
مي قلتله يلبس ايه
لبس عمر واخد الشنطه بتعتوا وطلع يجرى علي الشركه
بعد ما وصل علي باب الشركه بدا يتفس بسرعه
كنت مي جامبه
عمر : انا حاسس انهم هيضحكوا عليا
مي : بص انا متاكده انهم كانوا بيضحكوا عليك قبل كده بس دلوقتي معتقدش
عمر : متاكده
مي : علي ضمنتي يلا بقي انت اتاخرت اوى
عمر بص فالساعه : ينهار اسود وبعدين بدا يجرى
وهو بيجرى اتخبط فواحده
عمر : انا اسف
مني : مفيش مشكله
عمر بابتسامه : مني
مني باستغراب : عمر




 توقيع : ســاره







رد مع اقتباس
قديم 25-05-2016, 12:34 AM   #2
http://www.uonmsr.net/up/do.php?img=2188


الصورة الرمزية أحمد عيسى
أحمد عيسى غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 2837
 تاريخ التسجيل :  Oct 2015
 أخر زيارة : 14-06-2016 (12:11 AM)
 المشاركات : 20,290 [ + ]
 التقييم :  457182
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Chartreuse
افتراضي



عمر بص لمي وبعدين قلها : يلا علشان احنا اتاخرنا وانا عندى شغل بكرا

مازلت هُنا مُتابع
حتى آخر قطرة عشق
وآخر غيمة شوق
مودتى لكِ ياساره


 
 توقيع : أحمد عيسى



رد مع اقتباس
قديم 25-05-2016, 03:28 AM   #3
http://www.uonmsr.net/up/do.php?img=5659


الصورة الرمزية زينــــــه
زينــــــه غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 204
 تاريخ التسجيل :  Jan 2013
 أخر زيارة : يوم أمس (09:00 PM)
 المشاركات : 599,318 [ + ]
 التقييم :  2055966
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
 الاوسمة
209  1  1  1 
لوني المفضل : Crimson
افتراضي



تسلم ايدك ع الموضوع المميز
يعطيك الف عافية يارب
ما نتحرم روعة اطروحاتك
ارق التحايا والتقدير لروحك


 


رد مع اقتباس
قديم 25-05-2016, 09:17 AM   #4
http://www.uonmsr.net/up/do.php?img=7397


الصورة الرمزية A .SEVEN
A .SEVEN غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 258
 تاريخ التسجيل :  May 2013
 أخر زيارة : اليوم (01:44 AM)
 المشاركات : 438,041 [ + ]
 التقييم :  4938576
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
 SMS ~
 الاوسمة
238  129  1  231 
لوني المفضل : Black
افتراضي



تسلمي سارة على الطرح الرائع والمجهود المميز

ثانكس


 
 توقيع : A .SEVEN



رد مع اقتباس
قديم 25-05-2016, 10:22 AM   #5
http://www.uonmsr.net/up/do.php?img=5657


الصورة الرمزية رحيق الآنوثه
رحيق الآنوثه غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 3484
 تاريخ التسجيل :  Apr 2016
 أخر زيارة : يوم أمس (11:19 PM)
 المشاركات : 545,422 [ + ]
 التقييم :  3275460
 SMS ~
 الاوسمة
209  252  168  1 
لوني المفضل : Darkred
افتراضي



متميزة ورائعه تسلم الايادي


 


رد مع اقتباس
قديم 25-05-2016, 03:18 PM   #6
http://www.uonmsr.net/up/do.php?img=7398


الصورة الرمزية ياسمين الشام
ياسمين الشام متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 282
 تاريخ التسجيل :  Jun 2013
 أخر زيارة : اليوم (04:42 AM)
 المشاركات : 576,529 [ + ]
 التقييم :  1230197
 الدولهـ
Syria
 الجنس ~
Female
 الاوسمة
1  1  132  1 
لوني المفضل : Deeppink
افتراضي



تسلم الأيآدي والذوق
راق لي مآوجدت هنآ من طرح مميز
شكراً لك ودام لنآ نبض قلبك وذائقتك
وبشوووق لـ جديدك القآدم
أرق التحآيآ لك


 


رد مع اقتباس
قديم 27-05-2016, 08:58 PM   #7
http://www.uonmsr.net/up/do.php?img=2188


الصورة الرمزية يحيى الشاعر
يحيى الشاعر غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 447
 تاريخ التسجيل :  Sep 2013
 العمر : 54
 أخر زيارة : 30-09-2020 (09:50 PM)
 المشاركات : 275,008 [ + ]
 التقييم :  2323900
 MMS ~
MMS ~
 الاوسمة
1  137 
لوني المفضل : Cadetblue
افتراضي



..
أي صخب وجمآل لا يتوقف
عن هطوله بين طيآت متصفحك
دوما روعتك تسكن ذاكرتنا
ابداع في عالم التألق
لقلبك طوق يآسمين





 
 توقيع : يحيى الشاعر





رد مع اقتباس
قديم 28-05-2016, 06:23 AM   #8
http://www.uonmsr.net/up/do.php?img=3245


الصورة الرمزية الفارس
الفارس غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 1011
 تاريخ التسجيل :  May 2014
 العمر : 35
 أخر زيارة : 01-08-2018 (05:30 AM)
 المشاركات : 15,100 [ + ]
 التقييم :  10
لوني المفضل : Cadetblue
افتراضي



يعطيك آلف عافيه على طرحك الرائـع
وسلمت الأنآمـل المتألقه
على روعة جلبها وانتقائها الراقي
بإنتظار روائعك القادمه بشوووق
لـروحــك آلـــجوري


 
 توقيع : الفارس









رد مع اقتباس
قديم 28-05-2016, 05:05 PM   #9
http://www.uonmsr.net/up/do.php?img=3245


الصورة الرمزية عاشق الليل
عاشق الليل غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 1859
 تاريخ التسجيل :  Nov 2014
 العمر : 49
 أخر زيارة : 01-08-2018 (09:52 PM)
 المشاركات : 13,626 [ + ]
 التقييم :  10
لوني المفضل : Cadetblue
افتراضي



شُكرَاً أقطِفُهَآ مِن قَلبْ ألجَمَآل
لِتُلِيق بِحَجمَ جَمَآلِ طَرحك
دَآمَت ألسَعَآدَةَ رَفَيقَةَ حَيَآتكْ
طَوقُ يَآسَمِينْ لِروحك


 


رد مع اقتباس
قديم 30-05-2016, 02:48 PM   #10
http://www.uonmsr.net/up/do.php?img=2234


الصورة الرمزية النغم الحزين
النغم الحزين غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 2067
 تاريخ التسجيل :  Feb 2015
 العمر : 44
 أخر زيارة : 12-10-2018 (09:14 PM)
 المشاركات : 59,032 [ + ]
 التقييم :  10
لوني المفضل : Cadetblue
افتراضي



طرح رائع ومجهود كبير
مشاركة ممزوجة بنسيم الورد والريحان
سلمت يدااك وربي يسعد قلبك وروحك
بانتظاار جديدك الراائع والمميز
كل الوود لكــ


 


رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
(انتظرني) ح11


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
(انتظرني) ح9 ســاره عيون مصر للروايات المنقوله وكبار الكتاب 24 14-07-2016 01:08 AM
(انتظرني ياحبيبي ) ح5 ســاره عيون مصر للروايات المنقوله وكبار الكتاب 24 14-07-2016 01:08 AM
(انتظرني ياحبيبي ) ح10 ســاره عيون مصر للروايات المنقوله وكبار الكتاب 24 14-07-2016 01:08 AM
( انتظرني ) ح8 ســاره عيون مصر للروايات المنقوله وكبار الكتاب 24 14-07-2016 12:55 AM
(انتظرني ياحبيبي )ح1 ســاره عيون مصر للروايات المنقوله وكبار الكتاب 24 14-07-2016 12:55 AM


الساعة الآن 04:43 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010
new notificatio by 9adq_ala7sas
Ads Organizer 3.0.3 by Analytics - Distance Education
جميع الحقوق محفوظه لمنتديات عيون مصر
vEhdaa 1.1 by NLP ©2009